Måndagsblogg......

Sjutton grader varmt och regn.... Ja morgonkaffet intogs vid köksbordet:)

Eloise tog sista tabletten av sin Pencillinkur i går kväll.... nu hoppas jag bara på att hon verkligen är frisk. Den sjunde september ska hon göra en blåsröntgen.... tur att man vet om det i tid, det är ju en del att förklara för henne innan det är dags... Men det är ju viktigt att allt kollas upp nu så hon får vara frisk:)


Jag ska dessutom bli dubbel-mormor i december..... alla nyfikna kan kolla in http://nadiaalander.blogg.se/ :)

Så min måndagslista !!!
¤Det är fortfarande snöfritt ute :) !!!!
¤Eloise är frisk!!!!
¤Jag ska få två barnbarn till!!!

Ha en underbar måndag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0