Happy Valentine!

Alla hjärtans dag 2011.
Över tjugo grader kallt på morgonen och värmepumpen snurrar på för fullt....
Fick en bra överraskning då jag väcktes idag... En stor kopp varmt kaffe på säng. Det är kärlek det!
Så jag låg där och tittade ut genom fönstret medans jag drack mitt kaffe, hade då aldrig kunnat ana att den vackra dagen skulle vara så fylld av kyla..... men så är det när det är vinter, man vet liksom aldrig vad vädret erbjuder..... så det känns faktiskt riktigt bra med en Alla-hjärtans-dag i dag. Kärlekens värme värmer gott den!




En annan typ av kärlek är detta!
En riktigt fin dag tillsammans med Gäddjäntorna!
Blir helt salig när jag tänker på vad kul vi har.... femte mars är det dags för årets första tävling.  



Så en stor och varm kram till alla i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0