Skönt med en Skön Söndag i dag!

Bara tio grader kallt ute nu.... dricker mitt morgonkaffe och har faktiskt ätit en varm smörgås till frukost. Jag liksom lyxade till det i dag eftersom det är söndag:)

Eloise har sovit hos sin mormor i natt. Så i går kväll var jag helt ensam hemma, något som inte har hänt de senaste fem åren vad jag kommer i håg...... vanligtvis sover hon borta när vi jobbar eller ska iväg på något som hon inte bör vara med på.
 
Mats var borta hela eftermiddagen och kvällen eftersom fotbollsdamerna & herrarna hade en gemensam middag som förgicks av diverse aktiviteter.
jag passade på att vila och den mest fysiska aktiviteten i går blev nog att lägga in ved i kaminen.
Min middag bestod av krustader fyllda med räkstuvning och sen blev det en god chokladbit till efterrätt.... så det blev varken Pizza eller Kycklingrulle, nä inte ens någon kockosboll blev det. Men jag var riktigt nöjd ändå.
Febertermometern visade bara på 37,9 nu på morgonen så det är väl på väg åt rätt håll i alla fall..... jag brukar ha en morgontemp på max 36 när jag är frisk.

Min Sköna Söndag har startat helt i min smak med gott kaffe och ork & tid till bloggarlivet. Senare i dag tänkte jag uppvakta min systerson som fyller 10 år i dag!
Annars ska jag bara göra ingenting, i morgon startar en ny vecka och den kommer att bli riktigt hektisk med jobb, studier och allehanda måsten som jag ligger efter med.....





En riktigt cool bild på min systerson från en av sommarens partyn!

Ha en riktigt Skön Söndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0