En riktigt aktiv lördag

Ledig lördag med solsken och sju grader varmt ute!!!!
En helt perfekt dag att passa på med veckostädning:)
Eloise har varit ute med storasyster och lekt. Pulkåkning och snösanering var två av deras aktiviteter..... 

I dag funderar vi på att äta Pizza..... kanske blir det en hemmagjord... då kan man ju välja precis vad man vill ha på den... Tomatsås, skinka, champinjoner, purjolök, vitlök, oliver och massor av ost, det är min favorit det!!! 





I kväll ska jag faktiskt ut på byn.... ska passa på att ta ett glas rött med självaste styvmor:)
Mats har jour men kanske kan han byta så att jag får en kavaljer med mig ut och dansa:) Behöver röra på mig jag och dans är ju en mycket bra motionsform dessutom är det roligt!



Nu är det dags för lite mellis!

God fortsättning på den underbara lördagen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0