Ledig torsdag=ingen Cockosboll :(

Elva grader kallt visade termometern i morse. Men solen kom och värmde:) En vacker dag, helt enkelt perfekt för städning och lite annat pyssel här hemma.......

Till lunch i dag lagade jag något som det väldigt länge sedan jag åt... över elva år sedan..... Kaviarströmming med purjolök och potatismos! Mycket gott!!!!
Har sparat några till frukosten i morgonbitti också:)

Hade även besök av sotarna i dag så nu är braskaminen och muren i vardagsrummet vårfina också.
Kom då på att det är sex år sedan vi målade och tapetserade där, så visst är det dags för att börja kolla efter nya tapeter?!
Fast egentligen gillar jag de som sitter där, men det har blivit några fläckar som jag inte får bort och det gör ju att man går och retar upp sig emellanåt...... så nu längtar jag till tapet-rean:)

Eloise och jag har planterat lite frön också som vi ska ha i kryddlandet:)
Nu väntar vi med spänning på att de ska börja gro.

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0