Morgonkaffe till ljudet av snarkningar

Sitter och dricker morgonkaffe, de andra sover så gott. Hör en del olika snarkningsläten från alla håll i vagnen..... verkar som om alla har sina egna typiska sov-ljud :)

Det har blåst ordentligt i natt!
Var fortfarande lite blåsigt när jag var i väg på toaletten tidigare.... hoppas verkligen att det lugnar ner sig så att vi kan vara ute i dag!

I går var vi ute i solen och åkte pulka, grillade korv mm. På eftermiddagen var vi upp till hotellet och badade. Eloise är så lycklig när vi är där. Hon hittar alltid kompisar och i går hade hon lite extra tur då Viggo också kom dit :)
Själv passade jag på att bubbla och det är ju så härligt! Efter en sådan dag är det ju inte konstigt att man slocknar tidigt på kvällen, nackdelen med det är ju att jag vaknar så onödigt tidigt. 

Nu åker nog stickningen fram, lite för tidigt att väcka de andra tycker jag.... det är ju i alla fall sportlov....

Ha en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0