Första advent 2011

Efter en mörk och blöt höst kom äntligen snön!!!! Lagom till första söndagen i advent föll den och lade sig som ett bomullstäcke över marken.
Julbordet på lördagskvällen var återigen en fantastisk upplevelse, inte minst Gottebordet.

Hade tänkt baka pepparkakor med Eloise på lördagen men hon tittade på mig och sa:
-Men,mamma, vi har ju redan pepparkakor, en hel burk!!!!
Så jag avvaktar väl lite, har köpt en färdig deg och den håller nog ett tag till i kylen.......


Den vita tomten har intagit en vaktande position ute på bordet.......
Eloise tittade på den och förklarade för mig att: "Johan" har en likadan, fast den är färg-glad!!

Nu har Julmånaden startat och jag har en hel del skoj framför mig.

Vad jag än hinner och inte hinner så kommer julen ändå!
Så GOD JUL-månad på er alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0