Nollgrader

Nollgradigt. Regn i går kväll och katterna vill ut!
Det är nog en helt vanlig januarimorgon det.

Själv sitter jag och väntar på att sjusovarna ska vakna till... och på att fylla på min kaffekopp.
Helgen har varit helt fantastisk, har hunnit med en massa skojiga saker.

Fredagsmyset slutade lite tidigt med att jag somnade framför TV:n, men det var säkert en mening med det också. Lördagen innehöll en överraskningsmiddag för min mamma som fyllde år tidigare i veckan. Nadia & Linus kom hem med sina små underverk. Mina systrar var också här. Så man kan nästan sammanställa lördagen med trudelutten min morfar brukade sjunga; å hundar å ungar å hembrygt äppelvin....

Söndagen började fint med bäbismys. Vid lunchtid fylldes min bostad med allahanda människor som ville syta.... men alla vet väl att en mormor har förtur:)


Så var det måndag igen och en ny vecka har inletts. Vad den kommer att fyllas med mer än jobb och vardagsbestyr? Det vet jag inte.

Nu en kopp java till så är man på G sen.

Ha en fin start på veckan. Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej här kommer ett butik tips=)snubblade över butiken igår,www.frokenm.se

Inredning och babykläder REA.

2012-01-25 @ 12:49:58
URL: http://frokenm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0